close

一樣的分享 Daniel Powter 的歌
真是太讚了~哭哭
特別愛最後20秒的鋼琴配樂....

=================================



跟著窮光蛋一起溺斃
妹子 放輕鬆 我還是愛你的
如果行得通 我會努力的嘗試重返人間
我在週末的時候耍了大家
當過大家前男友的人
對於長期被誤解這檔事總是覺得有點煩

我付賬單 我付出超多
這不是一首平凡之歌嗎?
泡沫塑料之歌

我從來都沒有溫暖的感覺
就像是小草上的髒東西
無論沾到什麼 我都是冷得要命
我太忙了 忙到沒時間放輕鬆
把沒做的事情記在小冊子裡
完美無暇或是剛好完美都無所謂
當心情低落時真不是件容易的事

有些人心存善念 有些人意圖不軌
我總是隨遇而安 因為 我孤單落寞
就像是泡沫塑料一樣

有些人心存善念 有些人意圖不軌
我總是隨遇而安 因為 我孤單落寞
就像是泡沫塑料一樣
就像是泡沫塑料一樣

 

Try to wreath the floor and
Relax...system
But have you still
I try I come back if I could
Fake it on the weekends
Early ex-boyfriend's a little tired
Be the long misunderstood

I paid bills and paid more
Isn't this an ordinary song?
Styrofoam

I don't never feel warm
Like grass-stains
And I'm stone cold whatever's left
I'm too tied up to come undone
Write it down on pamphlets
Perfect,oh just perfect whatever's left
Is not so easy when you down

And some of 'em good
And some of 'em bad
But i wont believe alone
Coz i'm alone
Styrofoam

And some of 'em good
And some of 'em bad
But i wont believe alone
Coz i'm alone
Styrofoam
Styrofoam


f
arrow
arrow
    全站熱搜

    JimmyChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()