close



「…P.S 我愛你」這句信未的話語,串連了這整部戲。

這是一部很真實的愛情片,真實到你會覺得他的愛情曾發生在你我身邊。
男女主角間的愛情,很真實;雖然它的浪漫讓我覺得太過於虛幻了些…
but,so what?

開頭前十分鐘就夠讓我熱淚盈眶了。女主角為了聽到男主角的聲音而不停不打他的電話…只因為語音裡的是她熟悉且思念的聲音。

片中最動人的並不盡於愛情故事,而在於音樂。
我很喜歡裡面的音樂,代表著男女主角間每個時期的故事…更可以透過音樂,感受到他們之間那牽絆的感情。


怎樣的愛情才完美?遇見對的人。
怎樣的愛情才幸福?相聚的時候。
但最為孤單的是…思念一個人的時候。


P.S 1
劇中愛爾蘭(沒記錯的話)的風景好漂亮…大心。

P.S 2
最後附上這部的主題曲「Love You 'till The End」。
很好聽,很清淡,就像愛情一樣。

======================
I just want to see you
When you're all alone
I just want to catch you if I can
I just want to be there
When the morning light explodes
On your face it radiates
I can't escape
I love you 'till the end

I just want to tell you nothing
You don't want to hear
All I want is for you to say
Why don't you just take me
Where I've never been before
I know you want to hear me
Catch my breath
I love you 'till the end
I love you 'till the end

間奏

I love you 'till the end
I love you 'till the end

I just want to be there
When we're caught in the rain
I just want to see you laugh not cry
I just want to feel you
When the night puts on its cloak
I'm lost for words don't tell me
Cos' all I can say
I love you 'till the end
I love you 'till the end


I love you 'till the end
I love you 'till the end
I love you 'till the end
All I can say I love you 'till the end
I love you 'till the end
I love you 'till the end
All I can say I love you 'till the end
I love you 'till the end
I love you 'till the end

我只想看到你
當你孤單的時後
如果我可以的話我只想抓住你
我只想到那裡當早晨的陽光灑落
陽光在你的臉旁散開

我無法逃開 我愛你至死不渝

我只想告訴你這裡沒有你不想到的東西
我只想要對你說
當我之前還沒到任何地方時 你為何沒帶我去
我知道你想要抓住,聽到我的呼吸聲

我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝

我只想到那裡
當我們再雨中碰面
我只想看到你笑而不是哭泣
當夜晚來臨時我只想感覺著你
不要告訴我言語無法訴說
因為我所能說的, 我愛你至死不渝

我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝
我愛你至死不渝

因為我所能說的'我愛你至死不渝
我愛你至死不渝

=============================


f
arrow
arrow
    全站熱搜

    JimmyChen 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()